Exerciții pentru durere în articulația gleznei


B-dul Tomis nr. Situatia se schimba in momentul in care ne scrantim sau fracturam o glezna cel putin o data.

Exercitii glezna

Construirea rezistentei si stabilitatii gleznei este esentiala pentru evitarea ranirii si permite efectuarea antrenamentelor sau practicarea unui sport la o capacitate mai buna. Incheietura gleznei este formata din 3 oase: tibia, peroneul si talusul, precum si din doua articulatii si ligamente multiple.

noduri semne de artroză a genunchiului

Cele mai frecvente cauze de leziuni ale gleznei implica rasucirea sau rotirea acesteia. Diversele accidentari ca impiedicarea sau caderea au un impact mare in deterioarea gleznei. Pentru a preveni cea mai mare parte a acestor leziuni, pentru a evita accidentele repetate si pentru a te ajuta sa ai glezne puternice, trebuie sa adaugi cateva exercitii la rutina ta zilnica.

durere în articulațiile umărului ambelor mâini

Studiile arata ca ar trebui adaugate si exercitii de consolidare a fesierilor, care vor ajuta corpul sa controleze decelerarea si ar reduce impactul asupra articulatiilor gleznei in timpul exercitiilor. Unul din cele mai simple lucruri pe care poti sa le faci este sa petreci  mai mult timp la incalzirea dinaintea exercitiilor. Incalzeste-te corespunzator si intinde-te bine dupa exercitii.

Durerea de glezna

Incepe cu o alergare usoara, o plimbare rapida pe o bicicleta stationara sau eliptica sau cu un set scurt de sarituri cu coarda. Miscari care iti vor intari gleznele Mareste echilibrul gambelor Stai pe marginea unei trepte pe degetele de la picioare, ridicate-te usor si ridica unul din picioare la spate.

Lasa piciorul in jos in timp ce cobori toata talpa.

aminoacizi pentru refacerea articulațiilor și ligamentelor

Repeta acest exercitiu in seturi de cate a cate 10 ridicari de picior. Mareste rezistenta gleznelor Stati in picioare astfel incat greutatea corporala sa fie distribuita in mod egal pe ambele picioare si tineti-va de spatarul unui scaun sau de un perete.

Cum sa ai o glezna puternica si sa previi leziunile | Virgil Pruteanu

Ridicati piciorul stang de pe podea exerciții pentru durere în articulația gleznei incat toata greutatea sa fie pe piciorul drept. Ridicati calcaiul piciorului drept cat de sus puteti si apoi il coborati repetand miscarea de 10 ori.

tratamentul durerii la crengi de umăr

Treceti apoi la piciorul celalalt. Cel mai important lucru este sa nu indoiti genunchiul piciorului cu care lucrati. Mobilizeaza glezna Sariturile cu coarda sunt o modalitate foarte buna de a invata aterizarile usoare.

tratament comun pentru artra

De asemenea poti creste cadenta pe masura ce obtii o viteza confortabila. Pentru formarea laterala a stabilitatii gleznei poti incerca sa practici tenis sau baschet. Intinde picioarele dupa fiecare antrenament Paseste si intinde gambele Intinderea gambelor este importanta pentru mentinerea flexibilitatii si pentru prevenirea entorselor la picioare si glezne.

Simptome ale entorsei

Stai pe marginea unei exerciții pentru durere în articulația gleznei cu jumatate de talpa si tine-te de un suport stabil. Lasa-ti calcaiele in jos si tine cateva secunde, ridica iar si repeta de secunde.

Practica Yoga - Pozitia cainelui cu aplecare in fata In aceasta pozitie de yoga corpul trebuie sa formeze un V inversat cu solul.

Stai in picioare si pozitioneaza-ti palmele intinse pe podea, tinand mainile perfect intinse la o distanta mica de solduri. Sprijina-te in genunchii paraleli cu soldurile, apoi expira pe masura ce ridici genunchii de pe podea si iti indrepti soldurile si posteriorul catre tavan.

boris tsatsulin tratament articular

Mentine talpile perfect lipite de sol si capul orientat in jos, intre membrele superioare si in linie cu acestea. Este foarte important sa reusesti sa iti mentii coloana vertebrala perfect dreapta pentru a nu crea alte afectiuni.

  1. Informatie medicala revizuita de: ANDREI BOGDANMedic primar ortopedie — traumatologie Protocol de recuperare in entorsa de glezna Articulatia talocrurala glezna reprezinta un complex articular ce permite orientarea piciorului in toate directiile spatiului, absortia socurilor si transmiterea greutatii spre suportul de sprijin in statica si locomotie.
  2. Entorsa gleznei apare atunci cand ligamentele care asigura legatura intre oasele piciorului si cele ale gambei sunt rasucite.
  3. Recuperare dupa entorsa de glezna. Tratarea entorsei - Centrokinetic
  4. Modul în care oamenii sunt tratați pentru articulații
  5. Entorsa de glezna Din Articole Generalitati Entorsa gambei apare atunci cand ligamentele care asigura legatura intre oasele piciorului si cele ale gambei sunt rasucite.
  6. Prim ajutor pentru dureri de umăr
  7. Entorsa de glezna - Exerciții pentru durere în articulația gleznei
  8. Caracteristici de regenerare a țesutului conjunctiv

Prevenirea acestor tipuri de leziuni sportive iti asigura longevitatea muschilor si articulatiilor. Nu este niciodata prea tarziu pentru a le incepe. Trimite acest articol prietenilor tăi, direct prin WhatsApp.